Inne jutro

czwartek, kwietnia 02, 2015

Hej kochani, odpoczywam właśnie po treningu i z uśmiechem na twarzy oglądam zdjęcia z dzisiejszego spotkania. Spędziłam kolejne cudowne 24h, a jak tak dalej pójdzie to będę  chyba najszczęśliwszą osobą na świecie!




Ostatnio do szczęścia naprawdę niewiele mi trzeba, jeśli ich można nazwać "niewiele".  To co czułam będąc znowu w tym towarzystwie i w tym mieście jest nie do opisania. Gdyby mi ktoś powiedział trzy lata temu, że będzie właśnie tak to bym go wyśmiała. Myślałam, że będzie źle, że nie wrócę do tego co było, a jednak znowu te same twarze, mnóstwo wspomnień i moment wzruszenia. Chyba nie zasłużyłam na tak wiele, a jednak mam to co najważniejsze. 


LemON - Jutro





Czas naprawdę płynie nieubłaganie szybko, te 3 lata przeleciały mi jak piasek przez palce. Tak wiele zmian, tak dużo nowych znajomych, ale w środku nadal tak samo i Ci sami ważni ludzie. Z dnia na dzień coraz bardziej zdaje sobie sprawę z tego co otrzymałam i jak ważne są dla mnie takie dni jak dzisiejszy. Przypomniało mi się  jak to było kiedyś i jak wtedy wbrew pozorom było dobrze! 

Mówiłam sobie, że nigdy nie będzie dobrze, że kolejna przeprowadzka na zawsze zmieni to wszystko, że nie zobaczę już Kasi i Oliwii, że to wszystko nie ma sensu, ale co? Nadal jest jak kiedyś! Pamiętam jakby to było dzisiaj - telefon do Oliwii, która powiedziała "Majka będzie dobrze, bo ja tak mówię, a jak ja coś mówię to tak jest!". Może to śmieszne, ale myśląc o tym płaczę - chyba, a nawet na pewno ze szczęścia. I co, Oliwia miałaś racę, bo nie jest dobrze, ale jest bardzo dobrze - wróciłam. 




Dzisiejsze spotkanie w kawiarni z Kasią, Łukaszem, Oliwią, Robsonem i Agatą uważam za definitywnie udane. W sumie długo się już wszyscy znamy, można powiedzieć, że się rozumiemy i że w swoim towarzystwie zawsze, albo przeważnie jesteśmy uśmiechnięci i zadowoleni. Dziękuję Wam za ten czas kochani, kocham mocno!


Trening

Dzisiaj godzina na brzuch i uda, powiem Wam, że jestem zmęczona, zwłaszcza, że spacerowaliśmy dzisiaj dość dużo i jeszcze dobiłam się ABS'em, ale czego się nie robi dla zgrabnej sylwetki i zdrowego ciała? Właśnie! Dlatego z uśmiechem na twarzy zakładajcie spodenki, buciki i do dzieła! Nie ma czasu do stracenie, jak wczoraj pisałam nasze upragnione wakacje już tuż tuż, a więc działajcie, działajcie, działajcie!




Dzisiaj:
Zacznijcie od CARDIO ( 20min ),
Następnie spalcie swoje boczki z Tiffany, albo Mel B,
Zadziałajcie coś z brzuchem ( 10-15min ABS)
Na dobicie wykroki z obciążeniem - robimy pupę!




Jak Wam idą przygotowania do sezonu, ćwiczycie codziennie? Biegacie, spalacie kalorie?  Liczę na "poprawne" odpowiedzi miśki haha! Pamiętajcie, że robicie to dla siebie, a nie dla innych. Każdy z nas ma inną wizję "idealnej" sylwetki i każdy dąży do innego, swojego celu. Życzę Wam wytrwałości i fantastycznych wakacyjnych efektów!

Trzymajcie się ciepło i pamiętajcie, że zawsze służę pomocą w każdym zakresie! Nie poddawać mi się! Hej!




Beyoncé - No Angel



Tu też są fajne rzeczy:

21 komentarze

  1. ja sobie postanowiłam, że po świętach zaczynam ostro ćwiczyć :D to w sumie ostatni dzwonek, żeby wyrobić się do wakacji ;)

    ___________
    http://www.littlecupofart.pl/ - blog o modzie, sztuce i kulturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczę, ale niestety dopadło mnie przeziębienie.. Akurat na święta. Ale zdrowo się odżywiam nie jem słodyczy a zastępuje je owocami. Schudłam już 3 kg :)
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się post ;) ćwiczyłam przez pół roku i schudłam 7 kg a teraz dupska misie ruszyć nie cche ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie widzieć dziewczynę tak zmotywowaną do ćwiczeń! Tak trzymaj :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwiczę boczki z Tiffany i na prawdę POLECAM bo działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywujesz mnie! :) ;*
    Ja tez teraz ze znajomymi chcemy spędzac jak najwięcej czasu, całe szczęście prawie cała moja klasa idzie do jednej szkoły od wrzesnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra samojebka :D


    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację zacznij i daj znać u mnie!
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj/♥
    WESOŁYCH ŚWIĄT! (:

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę świetnie piszesz :) wypróbuje ten trening :*
    obserwuje, liczę na to samo
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam za mało silnej woli, by ćwiczyć, ale motywujesz ;) Świetne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio mocno zabrałam się za siebie jeśli chodzi o ćwiczenia ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny, poruszający post, świetne zdjęcia
    zgodnie z akcją tolerancją obserwuję więc liczę na rewanż http://nothinghappenswith.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Także ostatnio zaczęłam ćwiczyć, nie mogę doczekać się efektów. Świetnie wyglądasz! :) http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo już wykonujesz te ćwiczenia? Byłaś otyłą osobą i zrzuciłaś troszkę kg czy raczej wykonujesz ćwiczenia dla lepszego samopoczucia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ćwiczyć codziennie ABS, albo co dwa dni już od dłuższego czasu. Od zawsze ćwiczyłam, nie byłam nigdy otyłą osobą, pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Hej świetny blog :) Jeśli masz dzisiaj czas o 15 to zapraszam na live, więcej informacji http://www.takadziwnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ehh ja dopiero zaczynam ćwiczyć, ale boję się znowu wymiękne i przerwę ;/.

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia ,śliczna jesteś. Ja niedługo zaczynam ćwiczyć :) http://life-fashion-and-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie też planuję jakieś ćwiczenia, także myślałam o ABS i oczywiście zamierzam biegać od końca kwietnia :D

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od dzis od nowa zaczynam ćwiczyć bo sie opuscilam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam cwicze czasami, ale powiem ci że jestem uzalezniona od jedzenia i jakoś mi nie idzie.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń