Od zawsze do dziś

wtorek, kwietnia 07, 2015

Hej kochani! Jestem już po codziennym treningu i czuję się znakomicie. Trzeba było coś zadziałać, bo święta już za mną, a świąteczny brzuszek nadal na równi z rzeczywistością, ale nie martwię się tym wcale - dobry trening i po sprawie. Pamiętajcie, że nie warto zakrzątać sobie głowy każdą zjedzoną kalorią, ale patrzeć na to w sposób realny i zapobiegać tyciu ćwicząc systematycznie. 

***

Kiedy byłam mała o moje zdrowie dbali najbliżsi. Liczne spacerki, rower, rolki to zasługa moich rodziców i dziadków. Nie pamiętam, żebym jako małe dziecko była jakaś gruba, czy też mało ruchliwa. Wręcz przeciwnie - byłam wszędzie i jadłam w miarę możliwości zdrowo. Wiadomo, Babcia jak to Babcia zawsze jakąś mambe kupiła, albo mentoski, ale to już taka przyjęta forma okazywania czułości przez nasze kochane Babunie! Nigdy mi i mojej kuzynce nie żałowano słodyczy, a jednek wyrosłyśmy na normalne (zależy jak na to patrzeć) i zdrowe dziewczyny. Szczerze? Może to i dziwnie zabrzmi, ale żadna z nas nie jest "GRUBA".  To jak wyglądamy już w tym wieku raczej  jest to nasza zasługa i nie jestem w stanie znieść otyłych osób, które swoją nadwagą obarczają innych. Każdy, ale to każdy powinien sam, ciężką pracą walczyć ze swoimi niedoskonałościami, oczywiście w towarzystwie wsparcia najbliższych. 


Jak widać na załączonym zdjęciu od małego byłam znakomitą modelką jak i super sportowcem. Fryzurka bardzo modna jak na tamte czasy "rozwiany samuraj", koniecznie spróbujcie w domu! A tak całkowicie poważnie to mam ogromny dług u swoich najbliższych za to, że pokazali mi, że zabawa to nie tylko komputer i gry, ale przede wszystkim ruch i radość. Cieszę się z tego, że nie żyłam w czasach, gdzie dzieci mają w wieku 5 lat iPhony, a jedyne co potrafią rodzice wnieść do ich wychowania to nauka robienia selfie bądź pisania na facebook'u.  


Teraz na bale przebierańców dla dzieci modne jest kupowanie kreacji za ok. 100zł. Są to przeróżne stroje piratów,  biedronek, księżniczek itp. Kiedy ja byłam w wieku przedszkolnym każdy strój dla mnie jak i dla Oli od podstaw szyła babcia. Gdyby ktoś się nie zorientował jestem przebrana za Pippi Langstrumpf, a moja kuzynka za krakowiankę. Obydwa stroje są autorstwa naszej super Babci, a strój krakowianki na sobie miały nasze mamy jak i później my, więc jest to naprawdę coś fajnego, coś sentymentalnego. 

Bardzo kocham swoją rodzinę, jest ciepła, uczynna jak i bardzo ze sobą zżyta, zwłaszcza ze strony Mamy, stamtąd mam właśnie Ole - swoją jedyną siostrę? Tak! Ona jak i ja jesteśmy jedynaczkami, w sumie można powiedzieć, że wychowywane byłyśmy jak siostry bliźniaczki - prawie zawsze te same ubrania, zawsze te same prezenty od Babci. U nas nie ma podziału, zawsze Babcia z Dziadkiem dają po równo. Teraz, gdy mieszkam tak od nich wszystkich daleko i przy sobie z bliższych mi osób mam tylko moją Mamę to czasem tęsknię za tym co było, za codziennymi spotkaniami i rozmowami. Jednak odwiedzamy się, rozmawiamy przez telefon, a jak mamy tylko czas wolny od szkoły to się z Olą odwiedzamy, więc tragedii nie ma!



Trening

Dzisiaj bardzo klasycznie :
ABS (10-15min)
Tiffany boczki (10min),
Ewa Chodakowska - Brazylijska Pupa (6min x 2)
30min Orbitrek



A po treningu czas na coś dobrego!

Sałatka owocowa z granulowanym błonnikiem jabłkowym i jogurtem naturalnym.
Owoce : mango, gruszka, banan.




Taylor Swift - Style


Życzę Wam smacznego oraz udanego treningu! Dajcie z siebie wszystko, pokażcie na co Was stać. Miłego wieczoru, trzymajcie się kochani!



Tu też są fajne rzeczy:

4 komentarze

  1. Co za modeleczki, no no. ;)
    Fajnie idzie Ci prowadzenia. Posty pisane są w luźny sposób, tak jak właśnie lubię! ;)
    Obyś tylko się nie poddała nigdy! ♥
    Powodzenia i buuuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jaka słodka od małego! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie się zgadzam w kwestii wychowywania i doceniania rodziny :D widzę, że obydwie byłyśmy wychowywane w podobny sposób

    Poza tym chciałabym ci bardzo podziękować za Twojego bloga, ponieważ daje mi niesamowitą dawkę optymizmu i motywacji!

    Powodzenia dla Ciebie i wszystkich ćwiczących :D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no powodzenia! :)
    Cudowna notka i zdjęcia!
    http://porcjazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń