Cudownie

środa, kwietnia 01, 2015

Hej kochani! Od dzisiaj wszyscy mamy wolne, tak tylko przypominam jakby się komuś zapomniało. Piszę z bardzo przyjemnej okolicy i z bardzo wygodnej kanapy. Kasieńka moja kochana śpi na podłodze, a ja dostałam zadanie - napisać post, bo dawno go nie było! 

Ogólnie te kilka dni bardzo ciekawie spędziłam w gronie najbliższych mi osób, treningi były, ale nie tak konkretne jak wcześniej, jednak Was namawiam i mobilizuje do pracy! Na serio warto, bo wakacje są już na wyciągnięcie ręki, więc podnoście tyłki z kanapy i do roboty, bo nikt za Was tego nie zrobi.


Coś konkretnego już wkrótce, bo aktualnie nie mam na to głowy, jestem zabiegana i mam mnóstwo nauki, a na dodatek spotykam się teraz często z moją Kasią i mam nadzieję, że to nie ulegnie powtórnej zmianie! 

Zawsze to wiedziałam, ale od paru dni jestem wręcz przekonana, że Kasia to osoba, która ma na mnie mega wpływ, która potrafi mnie postawić na nogi i którą kocham (nie wpływa to na moją orientację haha). Dziewczyna cud malina dosłownie hahah, ktoś bez kogo aj nie ma słów. 


Trening

Pamiętajcie o regularnych treningach oraz o dawaniu z siebie jak najwięcej. Nie poddawajcie się i dążcie do swojego celu. Trening na najbliższy czas to cardio pod każdą postacią - biegajcie, ruszajcie się, spacerujcie! Kiedy wpadnę do Was z projektem dam od siebie więcej i ogarnę swój własny, rozpisany trening i znowu dam Wam moc energii!


Flo Rida - GDFR





Życzę Wam udanych i spokojnych Świąt!

Tu też są fajne rzeczy:

3 komentarze

  1. gdyby nie ta pogoda już bym biegała , biegałam przez kilka dni ale ta pogoda...-.-
    świetne zdjęcia z Kasią :D
    pozdrawiam

    feelthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wkręciłam się tak w bieganie, że nawet deszcz mi nie przeszkadza! :)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog! Fajne zdjęcia, a muzyka GDFR moja ulubiona piosenka. :D Pozostawiam obserwację.

    OdpowiedzUsuń