Monotonia powróciła

niedziela, września 06, 2015

Hej kochani, minął równo tydzień od mojej ostatniej obecności na blogu. Chciałabym do Was pisać częściej -  nie ukrywam jednak, że jest to niemożliwe. Druga klasa liceum to ponoć "najtrudniejszy", albo najbardziej wymagający okres w życiu licealisty. Dwa razy więcej matematyki i pięć razy więcej geografii daje niezły wycisk i nie pozwala się nudzić. Powiem Wam, że mimo tego natłoku obowiązków jakoś jestem w stanie pomyśleć o treningu i zadbać o zdrową dietę, ale może to dlatego, że to dopiero początek września. Jak tam w Waszych szkołach? Dużo macie pracy? Poświęcacie choćby 30min na ćwiczenia? 

Adam Lambert - Ghost Town

Dzisiaj kończy się upragniony weekend. Od jutra będziemy zapewne wyczekiwać piątku, co jest oznaką powracającej monotonii. Każdy weekend roku szkolnego będzie to czas wytchnienia i odpoczynku, ale i też spotkań ze znajomymi i wyczerpującego (dłuższego) treningu. Pamiętajcie, każdemu należy się zasłużony odpoczynek!


Odnośnie szkoły. Nieważne na jakim etapie edukacji się znajdujecie, najważniejsza jest dobra organizacja czasu i systematyczność. Jeśli będziecie planować sobie dzień to znajdziecie więcej czasu dla siebie i będziecie mogli odpocząć od nauki czy też wyrwać się na trening, co przy braku organizacji jest niemożliwe. 


KONTAKT
        FANPAGE : 50ShadesOfWorkout
                                                           INSTAGRAM : m.graczyk
                                                           SNAPCHAT : majettan 
                                                           E-MAIL : graczyk.maja21@gmail.com

Zdrowy posiłek

Ostatnio mam coraz więcej motywacji i chęci do gotowania. W weekendy staram się odciążyć Mamę od gotowania i coś tam próbuję wytworzyć. Powiem Wam, że idzie mi lepiej i lepiej z tygodnia na tydzień znam coraz więcej potraw. Jednak moją miłością są dania na parze. Proste w przygotowaniu, niezbyt pracochłonne, a i zdrowe, jak i również smaczne. Planuję w niedalekiej przyszłości kupić jakąś dobrą książkę kulinarną ze zdrową żywnością i zacząć wprowadzać nieco inne potrawy do domowego menu. A Wy, lubicie gotować? Pilnujecie diety? Pamiętajcie, że wrzesień to miesiąc bez słodyczy, a więc dzisiaj mija #6 dzień naszego wyzwania (mój 8)! Jeśli jesteście w stanie to zrezygnujcie również z fast foodów - warto. Trzymam kciuki za Was!

Kurczak na parze w ziołach, w towarzystwie warzyw.

Trening


Od tygodnia wykonuję codziennie ćwiczenia Tiffany. Moim ulubionym treningiem w jej wykonaniu jest "Dance na boczki". Boczki zawsze rozpoczynają mój trening, potem robię brzuch, a następnie nogi i pośladki. Ostatnio zaczęłam też pamiętać o rękach, aby nie wyglądały marnie. 

Pomysł na dzisiaj to trening cardio, bądź bieg interwałowy. Podnoście pupy z kanapy i do dzieła. Będę Wam dzielnie kibicowała i trzymała za Was kciuki, a sama zmykam na trening. 



Przesyłam Wam pełne motywacji buziaki! Powodzenia kochani! 







Tu też są fajne rzeczy:

5 komentarze

  1. Masz super kota. Fajny pomysl na fit posilek! Ciezko jest, ale staram sie znalezc chociaz chwilke na cwiczenia

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj sobie trochę pobiegałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ja jestem teraz w 1lo. Boję się już drugiej liceum xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super brzuszek i przepyszne jedzonko! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. racja. druga klasa jest najtrudniejsza i teraz będziesz miała coraz mniej czasu dla siebie.książki i nadmiar nauki (sprawdzianów) zabierze najlepsze momenty z życia.

    OdpowiedzUsuń