Mam marzenie

środa, sierpnia 19, 2015

Cześć kochani, post zaplanowany był na dzień wczorajszy, jednak przedłużyło mi się nieco spotkanie ze znajomymi, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie! Tak całkowicie poważnie zaczęłam dietę już 3 dni temu, a od dzisiaj ruszam z treningami, bo nie będę ukrywać, ale wakacje z przyjaciółmi nie były zbyt oszczędne, a żołądek zamiast się kurczyć to pokazał na co go stać i niestety mi się przytyło. Nie będę jednak siedzieć z założonymi rękoma, bo jak to nazwa mojego bloga mówi.. nie jedno oblicze ma workout. Tak jak w życiu tak i codziennych treningach są wzloty i upadki, ale po moim drobnym upadku już się podniosłam, teraz tylko muszę wprowadzić w życie ponowny, regularny trening! Jeśli Wy też odpuściliście sobie trochę wysiłek fizyczny i założyliście, że wakacje to nie czas głodówki i biegania to radzę tak jak ja, otrząsnąć się i działać dalej, bo cel sam się nie osiągnie - pamiętajcie.

Major Lazer - Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley)


Mam marzenie? Chyba nie ma osoby, która by go nie miała.. Niektórzy pragną wymarzonej sylwetki, jeszcze inni chcą bogactwa, zdrowia bliskiej osoby, szczęści, a może miłości? Moje zdanie na ten temat jest takie - warto mieć marzenia i warto dążyć do ich spełnienia. Nie powinno się myśleć, że marzenie samo się spełni, bo może i tak czasem faktycznie jest, że nagle, niespodziewanie coś się wydarzy i jedno z naszych marzeń spełni się po prostu, od tak, ale to zaledwie nieliczne marzenia, wyjątki. Chociaż muszę Wam powiedzieć, że spadające gwiazdy dają iskierkę nadziei i "namawiają" do działania na rzecz marzenia, które przemknęło przez naszą głowę tuż po zobaczeniu takiej oto komety, zwanej "spadającą gwiazdą". Nie będę teraz negować tego, że faktycznie są one szczęśliwe i dają gwarancję spełniania marzeń, bo nie chcę Wam psuć radości i rozwiewać wszelkich nadziei, ale radzę pomóc szczęściu i trochę też zadziałać na własną rękę, oczywiście w miarę możliwości. 

Tak na marginesie :
Wczoraj w odstępie kilku sekund widziałam 2 spadające kometo-gwiazdy - uczucie genialne, mega spełnienia, bo w całym życiu może tych gwiazd widziałam 2-3, więc mega uśmiech na twarzy i iskierka nadziei, czego i Wam życzę!

A Ty jakie masz marzenie? (Nie mów głośno) Co sądzisz o spadających gwiazdach? Szczęście przyjdzie samo, czy trzeba mu pomóc?  Opiniami podzielcie się z nami wszystkimi w komentarzach!


Wakacje nad polskim morzem z najlepszą ekipą.

Nie ma w sumie, co komentować i czego dodawać, bo wszyscy wróciliśmy z uśmiechem na twarzy i ciężko było nam się ze sobą rozstać. Ogromne zadowolenie i 10 dni spędzonych z przyjaciółmi, bez kłótni z ciągłymi pomysłami do realizacji. Świetne challenge przez cały wyjazd, dużo śmiechu i mnóstwo szczerych rozmów. Niezliczone spacery po plaży, łapanie zasięgu i najlepsza włoska pizza jaką można zjeść na polskim rynku. Po prostu Jantar! Oby nie ostatni raz, bo mam nadzieję, że w takim samym lub powiększonym składzie tam wrócimy! Dziękuję dziewczyny!







Przepis od Pani Asi


Mojej przyjaciółki Mama udostępniła mi swój przepis na "TARTĘ OWSIANKOWĄ". Jest to zdrowy pomysł na ciasto, a przede wszystkim bardzo smaczny i niskokaloryczny odpowiednik naszych słodkości. 

Składniki :

250g płatków owsianych,
2 jajka,
1 szklanka mleka,
2 łyżki cukru brązowego,
garść orzechów,
garść siemia lnianego,
garść pestek dyni,
3 jabłka (potarte na tarce).

Sposób przyrządzenia :

Płatki zalać gorącym mlekiem. Po ostygnięciu dodać jajka i pozostałe produkty (wedle upodobania można dodać żurawinę, granat itp. w dowolnej ilości). Wszystko należy wymieszać i przełożyć na foremkę do ciasta. Piec w 160* ok. 50-60min. 



Dziękuję Pani Asiu bardzo za przepis i pozdrawiam, ciasto przepyszne!


Trening

Po przerwie od ćwiczeń najlepiej zacząć nieco spokojniej, niż zawsze. Moja propozycja to 3 treningi po 10min z Mel B + 30min Orbitreka, biegania lub spaceru. Zawsze przed treningiem pamiętajcie o rozgrzewce, a podczas ćwiczeń w krótkich przerwach popijajcie wodę, jeśli nie jesteście jeszcze do końca przekonani do samej wody to proponuję wodę z miętą i cytryną! 

Kolejne posty to bardziej szczegółowe treningi i więcej o wodzie, która wbrew pozorów nie zawsze jest tak samo zdrowa i nie zawsze dostarcza nam tylu minerałów co powinna, ale o tym więcej w kolejnej odsłonie!


Bardzo zależy mi na rozpowszechnieniu moich wypocin także zapraszam do lajkowania Fanpage'a oraz obserwacji bloga jeśli chcecie być ze mną i moja praca Wam się podoba!


Trzymajcie się, buźka 

KONTAKT
        FANPAGE : 50ShadesOfWorkout
                                                           INSTAGRAM : m.graczyk
                                                           SNAPCHAT : majettan 
                                                           E-MAIL : graczyk.maja21@gmail.com

Tu też są fajne rzeczy:

7 komentarze

  1. Mi też niestety się trochę przytylo. Muszę zacząć coś robić. Chyba powinnam wypróbować przepis na to zdrowe ciasto, bo wygląda bardzo apetycznie!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE ZDJĘCIA I BARDZO CIEKAWY PRZEPIS :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo z chęcią spróbuję tej tarty owsiankowej, bo owsiankę uwielbiam, a nigdy w takiej postaci nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto wypróbuję, bo wygląda świetnie. Może skorzystam z ćwiczeń. Obserwuję i pozdrawiam.
    http://kornelianadziewczynaoznaczona.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Też oglądałam spadające gwiazdy, widziałam 5 :) Mi w sierpniu udało się schudnąć 3 kg, więc ważę 52 kg przy 172 :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda w wakacje zaszalałam trochę, ale raczej poczekam aż waga sama spadnie bo wróciłam już do moich starych dobrych nawyków ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w te wakacje duzo schudłam ale to przez niezdrowy tryb życia. Od przyszłego tygodnia zamierzam ostro ruszyć z treningami i zdrowym odżywianiem :)

    OdpowiedzUsuń