Długi weekend

czwartek, czerwca 04, 2015

Hej kochani, właśnie wróciłam do domku i muszę przyznać, że nawet jestem zmęczona. Spędziłam dzisiaj przemiły wieczór, brakowało mi tylko Bartka i paru innych osób do stałego kompletu, ale mimo to było wręcz idealnie, a to wszystko dzięki super ekipie! Jutro zamierzam ostro wziąć się za ćwiczenia z samego rana, a dzisiaj mimo braku konkretnego treningu przeszłam chyba z 10km, więc w sumie wyszło na to samo, ale i tak uważam, że  raz na jakiś czas należy się odpoczynek, więc nie zgrzeszyłam! Z pełnym uśmiechem na twarzy mój dzień dobiega już końca, a jak u Was? Długi weekend służy?

Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MØ)


Krótka fotorelacja z dzisiejszego dnia! Dziękuje wszystkim obecnym!








Trening


Dzisiaj zaproponuję Wam trening Cardio, ostatnio bardzo polubiłam ten rodzaj wysiłku i mimo chorego serca jakoś sobie radzę, a więc Wy na pewno dacie radę!



Trening cardio, inaczej trening wytrzymałościowy lub tlenowy, jest najczęściej polecanym wysiłkiem dla osób odchudzających się. Może być stosowany praktycznie przez wszystkich, bez względu na wiek, płeć i poziom wydolności fizycznej. To doskonały sposób na spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, dotlenienie organizmu czy też zwiększenie wydajności pracy serca i płuc.

Warto pamiętać, że nasze serce jest mięśniem, a mięśnie należy trenować, aby były zdolne do wydajnej pracy. Czym bardziej wytrenowane serce, a tym samym cały organizm, tym łatwiej nam spalić zbędną tkaknę tłuszczową. Organizm, bowiem jest w stanie dostarczyć odpowiednie ilości tlenu, które są niezbędne do efektywnego zużywania tłuszczu, jako źródła energii.

Wrzucam Wam przykładowe cardio, z których czasem korzystam, jednak często też sama prowadzę własny trening cardio. Mam nadzieję, że pokochacie ten rodzaj treningu, do dzieła!




Fat Burning Cardio Workout - 37 Minute Fitness Blender Cardio Workout at Home



32 Minute Home Cardio Workout with No Equipment - Calorie Blasting Cardio Training


Mel B - Trening Cardio


Fitappy - Cardio (intensywne)

***

Nie wspominałam Wam jeszcze o projekcie wolontariatu, w którym główną nagrodą jest wylot na Dominikanę na 3 miesiące, ale powiem Wam tylko tyle, że dostałam się do finału, a za kilkanaście godzin wyniki, więc bardzo się stresuje, trzymajcie kciuki! Wiem jednak, że nawet jeśli mi się nie udało, to dzięki tym wszystkim akcjom charytatywnym, wizytom w domu opieki społecznej itp. stałam się lepszym i bardziej wartościowym człowiekiem! W kolejnym poście podsumowanie projektu Mojej Dominikany - Szkoła Pod Palmami oraz ogłoszenie dobrej lub złej wiadomości, no zobaczymy już za dosłownie "chwileczkę" czy wylatuję!


KONTAKT


FANPAGE : 50ShadesOfWorkout
INSTAGRAM : m.graczyk
SNAPCHAT : majettan
E-MAIL : graczyk.maja21@gmail.com

Pozdrawiam cudowną Gabcię oraz Hanię!

Trzymajcie się kochani, buźka!

Tu też są fajne rzeczy:

5 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać wynikow! Liczę na to, że dostanę od razu info haha :*
    A dzień spędziłaś przebojowo :D

    Buuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wszystko opisane :) Od treningów cardio w domu wolę jazdę na rowerze czy długie spacery. Trzymam kciuki za twój wylot na Dominikanę ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że udanie spędziłaś ten czas :)
    Ja preferuję jazdę na rowerze i bieganie.
    https://kattnapee.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać dobrą zabawę :)



    Obserwuję!
    Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie ten trening :) super opcja ;p

    Zapraszamy :P http://double-dreamers.blogspot.com/2015/06/summer-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń